Du har mitt liv i din hand.

När jag ser hur en av dom bästa människorna jag vet äntligen har hittat rätt inser jag hur mycket jag själv vill hitta den där kärkleken. Jag hade honom en gång, den där personen jag trodde var min stora kärlek, men vi tappade bort varandra och nu har du åkt iväg på en resa till en annan värld. Jag träffade honom när jag var fjorton år och trots alla år som gått så gör hjärtat fortfarande ont, det är fortfarande trasigt och den enda människan som kan göra mig hel är inte längre vid liv. Har jag redan fått min chans med den stora kärleken eller finns det någon annan är ute för mig? Jag hoppas att du hittar mig snart, för jag har aldrig känt mig såhär ensam förut.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback