Äntligen ett leende på läpparna.

Det är otroligt hur en så otroligt dålig dag kan vända på en sekund och bli helt underbar av ett meddelande men det var inte vilket meddelande som helst, utan det var från min underbara Vic. Som jag har längtat efter det, att få veta att du under omständigheterna ändå mår rätt bra. Jag önskar att jag kunde vara där hos dig men den här veckan har ju ändå gått rätt fort så då hoppas jag att resten av tiden går ännu fortare så att du snart är hemma igen. Jag saknar dig så otroligt mycket! Men jag vet att du är på rätt ställe och dom kommer att göra allt dom kan för att du ska få kunna leva ditt liv på dina egna villkor igen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, du är den starkaste jag vet. Jag älskar dig. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback