8/9

Denna helg har varit riktigt jävla bra. I fredags blev jag bjuden på middag hos Maja, vi tänkte återuppta vår tradition med obligatorisk fredagsmiddag, denna gång bjöds det på fajitas. Det blev ett gäng öl och ett besök på den nya krogen Jane Doe, ett mycket bra ställe måste jag säga. Igår trotsade jag bakislivet och begav mig ner på stan för att möta fina tjejer, vi gled runt en sväng, köpte alldeles för mycket godis och begav oss sedan för att äta middag på kvarterskrogen Oden, den pizzan satt fint i min bakismage. Sedan blev det film, gotta, singstar och en jävla massa skratt hos Victoria. En helt fantastisk kväll med helt fantastiska tjejer. Även idag begav jag mer ner till Victoria, färgade håret och tittade på film. Kvällen avslutades med en två timmars promenad med Vic och Sandra så inatt kommer jag att sova som ett litet barn. Jag hoppas på fler såna här dagar, mina vänner är verkligen dom bästa som finns.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback