15/9

Nu kände jag för att skriva lite mer så jag slänger in ett sånt där vardagsinlägg också och berättar om vad som har hänt under helgen. I fredags spenderade jag kvällen med min käraste syster From, vi gick ner på stan och drack några öl, snackade skit och åt nattmat på Donken. En riktigt trevlig kväll med en mycket saknad vän. I lördags spenderade jag dagen och kvällen hemma i soffan, kändes som om jag behövde en sådan kväll, det blev ett gäng tjejfilmer under kvällen. Det är bra när man är själv för då är det ingen som gnäller på filmvalet iallafall. Under denna söndag har jag inte gjort särskilt mycket, bara slöat för att det är ju sådant man gör på söndagar.
 
Imorgon ska jag göra klart det sista uppdraget på Vård och omsorgsarbete 1 och sedan blir det till att boka examination. Det är väl mina planer under måndagen och under tisdagen ska jag städa rummet samt bädda rent i sängen. Världens bästa Anna kommer till mig under veckan så då kanske man ska städa osv. Äntligen ska den tjejen komma till mig, i Östersund, det är minst ett år sedan hon var här sist så nu tyckte vi att det var dags. Vad hennes vistelse kommer att bjuda på återstår att se, men jag kan tänka mig att den blir fullspäckad.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback