6/10

Jag fortsätter att leva livet i Sundsvall tillsammans med människor som ligger väldigt varmt om hjärtat. Jag känner mig rätt lycklig trots att vissa människor inte finns kvar på samma plats i mitt liv längre men jag antar att vi kanske hittar tillbaka till varandra en dag. Det är vad jag vill att vi ska göra iallafall för du är en viktig person i mitt liv. Annars så myser jag på hemma hos familjen Theng/Helin. Imorgon tänkte jag och Anna bege oss till Barsviken för att hänga med pappa Bengan i några dagar, skönt att få komma ut på landet och andas in frisk luft. Jag känner mig som en helt annan människa när jag lämnar stadslivet för en stund. Nu ska jag gå upp och mysa lite med barnen innan dom ska sova. Anna lämnade mig igår för en karl och tänker inte komma hem förrän imorgon. Svikare, heheheh. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback