3/10

Idag lämnade jag och Anna Östersund för att istället bege oss till Sundsvall. Jag orkar inte riktigt berätta om hur dagarna har sett ut sedan sist jag skrev så istället berättar jag om just denna dag. När vi kom fram till Sundsvall kom Visse och hämtade oss för att skjutsa oss till familjen Theng/Helin, väl här gjorde Sofie middag och efter maten begav jag mig till Lars för lite häng. Det är roligt hur mycket vi egentligen har att prata om när vi inte pratat på ett tag. Sedan jag kom hem från honom så har jag bara legat i sängen bredvid Anna med datorn. Tänkte väl gå och borsta tänderna snart och sedan krypa ner för att sova. Jag vet inte vad morgondagen har att erbjuda, det återstår att se helt enkelt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback