27/10

Denna har helg har bjudit på lite diverse saker. I fredags blev det först en sväng på stan med mamma där jag införskaffade mig en ny vinterjacka, halsduk, hårinpackning och rouge. Innan jag åkte hem köpte jag med mig en riktigt god Subwaymacka. Sedan var det hem en sväng för att packa ihop lite saker och sedan åka ner till Victoria, vi snackade skit innan det var dags för middag och sedan göra oss iordning för kvällen. På agendan stod det inflyttningsfest hos Lina och Hampus, det var mycket trevligt, dock drog jag och Vic ner på krogen tidigare än alla andra. Vi hamnade på Marite, där jag satte min fot för andra gången i år. Det var väl helt okej men bättre blev det när världens bästa Jocke kom dit. Vi stannade där till ett ungefär, då blev det en sväng på News, när dom stängde fick jag skjuts hem av C och väl hemma somnade jag ganska fort. Igår tog jag det bara lugnt, var rätt sliten så jag spenderade den större delen av dagen och kvällen i sängen framför en massa serier. Denna dag har också varit rätt lugnt, Pepsi har varit här och satt upp lite krokar så jag kan hänga upp mina nya ramar och förutom det har det inte mycket under denna söndag. Nu tänkte jag röja lite på rummet så att jag kan dammsuga osv imorgon.
 
Imorgon kommer även Anna hit över dagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback