24/10

Livet går just nu lite upp och ner men jag tar en dag i taget. Jag är hemma i Östersund igen iallafall, jag fick åka bil med syster Malin, syster Evelina och Carro hem från Sundsvall i lördags då dom ändå skulle dit för att gå på IKEA. Väl hemma gjorde jag inte alls mycket, tog det bara lugnt, vilket jag även gjorde på söndagen. Måndagen bjöd på ett besök på HC och sedan tog jag det lite mera lugnt. I tisdags ringde Niclas och frågade om jag vill följa med till Timrå för att han skulle besikta en lastbil, så jag gjorde det och efter besiktningen blev det lunch/middag på Birsta och sedan en två timmars vistelse inne på IKEA. Jag fick med mig två ramar och en fönsterlampa hem. Nu har jag fixat med massa olika bilder på fina människor i den ena ramen och i den andra sitter en bild på mig och min älskade Hugo. Onsdagen spenderade jag först med Victoria och sedan åkte jag iväg för att umgås med C.
 
Denna dag har bestått utav en massa möten, jobbiga men ändå behövliga. Jag hoppas att allt går framåt på ett positivt sätt nu. Just nu ligger jag i soffan och väntar på att Simone ska komma hit på kvällskaffe, det lär bli ett och annat skitsnack samt skratt också kan jag tänka mig.

Det har varit skönt att de senaste dagarna fått träffa människor som ligger väldigt varmt om hjärtat, att få slänga alla tråkiga och onödiga tankar åt sidan och bara fokusera på det som är bra. Tusen tack skulle aldrig kunna räcka. Ni är helt fantastiska.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback