Vi är inte såna som i slutet får varann.

Du var kanske aldrig den jag trodde att du var men det gör ingenting. Vi kommer att hitta vår väg i livet till slut även om vi inte gör det tillsammans. Jag vill tacka dig för allt du givit mig under den här tiden, det var länge sedan jag hade någon i mitt liv som allting kändes så enkelt med. Men i slutändan, precis som alltid, blev det komplicerat. Det enkla vi delade finns inte längre kvar och någonstans på vägen tror jag att vi båda gjorde fel. Du är en fantastisk människa och jag hoppas att du en dag kan se det själv. Allting är inte menat att det ska vara för evigt och vi har nu kommit fram till ett vägskäl där vi måste skiljas åt. Jag kommer att sakna dig, du blev en stor del av mitt liv. Tack.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback