The only thing that keeps me wishing on a wishing star.

Om jag bara visste hur jag kunde göra allt rätt igen. Hur jag kunde få tillbaka den person som fick mig att skratta, som fick mig att se allt det fina med livet igen. Du ramlade in i mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt, jag trodde inte att det skulle göra såhär ont att förlora dig. För egentligen var vi bara två personer som trivdes tillsammans, inget mer. Men trots det så känns det som om vi var allt. Det känns som om att du kände likadant med tanke på din reaktion på allting. Du var den jag kunde prata med, även om det bara handlade om vem jag träffade på krogen igår. Jag vet att allt är mitt fel, jag förlorade en utav de finaste vännerna jag någonsin haft. Även om jag inte visste om att du betydde så mycket för mig. Jag trodde att vi inte var något alls men du var en väldigt betydelsefull vän. Jag kommer att sakna dig. Så otroligt mycket, mer än vad jag trodde. Tack för allt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback