För mycket tankar som tar över.

Det blir mycket skrivet nu då jag känner att jag har så mycket inom mig som jag måste få ur mig för att kunna fungera. De senaste dagarna har rent ut sagt varit kaos, jag har förlorat två helt fantastiska människor. Jens, som genom en så ofattbar olycka lämnat den här världen för en annan. Och så C, som jag förlorade pga ett så dumt misstag. Jag hoppas att vi en dag kan vara vänner igen, att du kanske inser att misstag händer lika lätt som olyckor. Jag vill inte vara utan dig nu när jag fått chansen att lära känna dig. Jag ska denna natt göra ett nytt försök att sova men jag antar att tankarna kommer ta över som vanligt. Imorgon påbörjar jag min förändring till det bättre. Vad det betyder får ni se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback