4/3

Kvällen med Maja blev riktigt bra, det var alltför länge sedan jag fick skratta och prata om allt och ingenting med henne så det behövdes. Vi åkte ner på stan vid tio för att dricka några öl på News, Jocke kom även dit och honom har jag också saknat. Efter någon timme på News så drog vi vidare på Cuprum där jag träffade mer saknat folk. Efter krogen blev det efterfest hos Maja. Lördagen blev väldigt mysig trots att jag var galet bakis. Igår chillade jag bara framför Gossip Girl. En mycket bra helg måste jag säga och riktigt skönt att vara hemma. 
 
Idag har jag varit en sväng på stan med Victoria och Moa, dessa tjejer har också varit mycket saknade. Införskaffade mig en ny kofta och hårfärg. Efter stan åkte jag hem, åt hemmagjorda piroger till middag och sedan dess har jag bara degat i soffan. Ska väl göra det jag alltid gör, titta på GG, den serien är beroendeframkallande och ännu mer awesome är det att jag har alla avsnitt på datorn.
 
Nu längtar jag till helgen då den ska spenderas med Maja och Simone. Det var vääääldigt länge sedan vi tre gjorde något tillsammans. Älskade MES <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback