6/7

I onsdags var vi in på Gatufesten för att se Mange Hellberg, jävlar vad bra han var, helt jävla fantastisk. Vi åkte även lite karuseller vilket är det bästa jag vet. Kvällen avslutades på Daltons och sedan begav jag mig till L för att sova. Just nu sitter vi i Barsviken hos pappa Bengan. Vi kom hit i torsdags och har sedan dess mest bara chillat, ikväll ska vi iväg på Fredriks födelsedagsfest. Byfester är dom bästa festerna så jag kan tänka mig att kvällen kommer att bli bra. Jag har ännu inte bestämt när jag kommer att bege mig hem till Östersund igen. Nästa helg har vi iaf planerat att vi ska ut och tälta, förhoppningsvis får vi ihop ett roligt gäng. Nu har jag ingenting mer att berätta så vi hörs när vi hörs.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback