31/1

Jag sitter just nu i Mickes lägenhet  som jag har lånat över natten, i min nyinköpta "one piece". Anna har åkt till Härnösand tills imorgon för begravning. Jag tänkte försöka spendera kvällen med att plugga men som vanligt vet jag inte hur jag ska börja. Funderar på att bege mig ner på ICA för att köpa något torsdagsmys också. Har även lånat Charlie över natten så att jag slipper vara helt ensam. Just nu lyssnar jag på Volbeat och spelar Facebook-spel, det är mycket roligare än att plugga har jag märkt. Hehehehe. Nej, men ska försöka ta tag i det här och ta på mig mer kläder för i den här lägenheten är det fan inte varmt. Brrrr! Imorgon får för övrigt Anna flytta in i lägenheten, så kvällen kommer att bestå av lite vin och fixning utav den. Fint det! Som sagt, mer kläder var det ja. På återseende!
 
Lille Charlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback