22/1

Idag har jag varit en duktig tjej. Jag har städat mitt rum, bäddat rent i sängen, tvättat jackan (som nästan gått från röd till svart) och nu ska jag plugga lite. En dusch har jag också hunnit med, även en ansiktsmask, hårinpackning och rakat diverse ställen på kroppen. Nu känner jag mig som en ny människa och kommer att sova riktigt gott i min renbäddade säng med nya sängkläder dessutom, som en liten bäbis.
 
Imorgon ska jag till ortopeden på återbesök, jag hoppas att allting ser bra ut med axeln och att jag får börja träna riktigt. Efteråt beger jag mig till Emma för att forsätta med att bli blond igen. På kvällen ska jag nog bara chilla om inget roligare dyker upp. Det märks.
 
Nu ska jag plugga, vi hörs när vi hörs. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback