16/1

Igår kom jag hem ifrån Sundsvall. Lite blandade känslor men jag måste ju hem och säga hej nångång ibland. Väl hemma hann jag bara slänga in väskan innan jag blev tvungen att springa ner på Coop för att köpa tårta och sedan ta bussen till Victoria, hon fyllde ju som sagt år igår. Hon var inte riktigt beredd på att jag skulle komma med tårta, det satt även 21 st ljus i den, kanonfin. Ett mycket trevligt kalas med människor jag inte träffat på riktigt länge, underbart att få skratta med dessa igen. Jag blev kvar hos Vic över natten, det var alltför länge sedan, så kvällen bjöds på en jävla massa skitsnack, vid tre slutade vi prata. Vi hade verkligen mycket att prata om, men det är väl förståligt då vi träffades sist helgen innan jul. 
 
Idag tog jag mig en promenad in till stan med Vic men vi skildes åt så fort vi anlände in till staden. Då gick jag en sväng för att kolla lite innan jag gick till skolan en sväng. Efter det blev det en promenad hem och väl hemma åt jag middag, nu försöker plugga men allting annat är mycket mer intressant.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback