14/1

Ojojoj.. Vilken början av det nya året, så otroligt mycket har hänt men jag orkar inte gå in på allt nu när jag sitter på mobilen. Vet inte heller om jag kommer att berätta om mina äventyr heller, vissa saker är kanske lite för personliga och angår inte alla. Jag har bestämt mig för en sak också, något som jag egentligen borde ha gjort för flera år sedan men bättre sent än aldrig. På tisdag åker jag hem också, då fyller min kära Vic 21 år! Ska bli skönt att få komma hem men jag vet att jag kommer att längta tillbaka så fort jag kommer hem, som tur är åker jag tillbaka igen strax innan Anna får lägenheten för att hjälpa henne att gå i ordning och sånt där. Myspys! Nu ska jag nog krypa ner under täcket och fortsätta med det vi gjort under nästintill hela dagen, sova. Anna snarkar redan, kanske smiter jag iväg på nattäventyr om jag har tur! Puss och kram, hörs mer när jag kommer hem till Östersund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback