4/2

Här sitter jag i Annas lägenhet, alldeles ensam. Käringa är iväg och handlar mat osv, sedan hon åkte har jag hunnit plocka undan lite grejer, diskat allt det som fyllde diskbänen och nu sitter jag här och sjunger med till Håkan Hellström. Skulle behöva plugga också men som vanligt vet jag inte hur jag ska börja, annars brukar det flyta på rätt bra. Skiten ska vara inne senast fredag så jag känner mig lite stressad. Men som varje gång är jag ute i sista minuten. Jag hoppas att Anna kommer hem snart så att vi kan göra någon mat, ikväll ska vi ta oss en långpromenad och bege oss bort mot lite kvällskaffe. "Det finns en gata där alla kan mitt namn, jag ramlar dåliga gatan fram" Med detta Håkan-citat säger jag adjö.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback