14/2

Varför inte slänga in ett inlägg på självaste alla hjärtans dag? Jag är singel och jag är inte bitter för det, min dag har varit riktigt bra trots att jag inte blivit uppvaktad med blommor, choklad, kärlek osv av någon pojkvän. Jag har spenderat dagen med min bästa vän och det duger gott och väl. Vi började dagen med att vara barnvakt åt Zebbe och Wille en sväng medans Micke och Lojz åkte iväg och köpte presenter till Wille som faktiskt fyller hela fem år idag. Storkillen! Efter det åkte vi ner på stan en sväng och sedan bort till Sofie där vi blev bjudna på gofika och middag, mycket trevligt. Nu har vi ganska precis kommit hem, Anna sprang iväg till grannen en sväng men kommer nog snart tillbaka. Tänkte även hoppa in i en dusch alldeles strax så man är ren och fräsch när man går och lägger sig.
 
Ja, det var allt jag hade att säga för idag. Orkar inte riktigt berätta vad vi har gjort alla andra dagar, Anna har skrivit lite mer om det så ni kan gå och läsa där istället. KLICKA HÄR. Puss och kram, vi hörs en annan dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback