20.23

Dessa högre makter lyssnade verkligen på mig för idag mår jag betydligt mycket bättre, imorse kände jag mig till och med så pass bra att jag orkade mig ner på stan för att spendera dagen med en väldigt fin vän, vi drack kaffe på Törners och pratade skit i ungefär två timmar och gick sedan hem en sväng till honom, väldigt trevligt och väldigt behövligt för en tjej som är less på hemmaliv. Nu sitter jag hemma i telefon med Victoria, vi har hittills pratat i en timme och tjugo minuter, ungefär så ser alla våra dagliga samtal ut. Men även om vi skulle lägga på nu så skulle en av oss snart ringa upp för att vi har kommit på något mer vi måste berätta, jag förstår inte hur vi kan ha så mycket att prata om när vi ändå ses så ofta. Ikväll ska jag bara ta det lugnt framför datorn med musik för trots att jag är i princip frisk så är jag sjukt trött även fast jag inatt fick sova hela natten. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback