♥ - There was a time when you used to be happy

Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Ikväll har jag suttit och tittat på gamla bilder på dig och på oss två. Jag hittade en bild på dig när du var ungefär tolv år, så ung och så oförstörd. Så otroligt vacker. Jag vill vrida tillbaka tiden och skaka om dig, säga att det inte är värt det. Jag vill säga att du kommer att förlora mer än vad du kommer att vinna. Jag önskar att det fanns något jag kunnat gjort för att rädda dig, jag undrar ofta hur allting hade sett ut om jag hade kämpat lite mer för dig men jag vet idag att den enda som hade kunnat rädda dig var du själv. Jag undrar vad det var som egentligen gjorde att allting blev såhär. Jag är ledsen för att jag lämnade dig men jag kunde inte stå där se på när du dag efter dag gick sönder mer och mer. Det gjorde alldeles för ont.
 
Jag kommer att träffa många kärlekar i mitt liv men du kommer alltid att vara den största för mig. Det finns ingen som kan ta din plats för det kommer aldrig att finnas någon som är som du. Jag vill tacka dig för allt du givit mig, jag kommer att bära med mig varenda känsla och varenda minne inom mig för all framtid. Jag önskar att jag kunde hitta bilden på dig, en bild från tvåtusenfyra, nyvaken och med rufsigt hår efter en sömnlös natt på en tvåsitssoffa tillsammans. Jag tror att det var den morgonen jag verkligen föll för dig, det var då du fångade mitt hjärta för första gången och den dagen fick jag lära mig vad äkta kärlek är. Tack för det.
 
Jag saknar dig så otroligt mycket. Jag saknar att baka kladdkaka och göra toast mitt i natten och flera dagar i veckan. Jag saknar att krypa ner i soffan bredvid dig för att titta på Discovery Channel eller Animal Planet. Jag saknar att somna bredvid dig i takt med dina andetag. Jag saknar att vakna till det där otroligt vackra leendet. Jag saknar att vi kunde sitta i telefonen i timmar utan att egentligen säga något vettigt. Jag saknar din otroliga ärlighet. Jag saknar ditt speciella sätt att sova. Jag saknar din humor och ditt skratt. Jag saknar precis varenda liten detalj, både det bra och det dåliga. Jag saknar den jag var och jag saknar att vara lycklig. Mest av allt saknar jag all den kärlek du gav mig. 
 
 
"You are convinced that people are gone forever,
but then you wake up one day and realize that
you can never break away entirely from people
who have been especially important in your life"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback