25/8

Helgen har varit både lugn och galen. Fredagen spenderades som sagt hemma framför tvn samt med rensning bland kläder. Igår åkte jag ner på stan med Victoria och hennes pappa för att titta på the JAM, sjukt spännande att få vad alla grabbar kan med cyklar, cross och skoter. Jag är sjukt imponerad över det dom vågar göra när jag själv vågar cykla utan händer. Träffade även Monia och Hugo där nere, som jag har saknat min prins. Efter allt nere på stan gled jag hem för att äta kräftor med fint folk, det blev ett gäng öl, lite för många Fireball-shottar, sällskapsspel och kubb. Jag, broder och Pepsi drog sedan ner på stan, träffade upp Monia och Jompa på Sir Winston, drack en cider och en rosa pantern innan vi gick vidare till News. Fick fint sovsällskap av C och där låg jag och chillade till typ fem innan jag fick skjuts hem, det är en kille jag saknat, som jag prata med om allt mellan himmel och jord. Väl hemma dog jag i soffan med baksmällan från helvetet, nu är jag människa igen.

Tänkte snart sova för imorgon blir det upp tidigt, Storsjöbadet med Hugo, Ante och mamma står på schemat. Sedan följer prinsen med mig hem för att sova här, äääääntligen säger jag bara! Ja men det var allt från mig ikväll, puss och godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback