23/8

Denna dag har varit fullspäckad, det är inte förrän nu jag sitter ner. Den började med att jag och mamma gick ner på stan, för lite egentid och shopping. Det som fick följa med mig hem därifrån var tre linnen, en kofta, en tröja, tre par trosor och mascara. Efter att vi var klara på stan så gick vi bort till Dollar Store, där köpte jag ansiktsmasker, handkräm, en ram, tops och våtservetter. Efter detta åkte vi hem en snabbis innan jag, mamma, Ante och Evelina gick ner på Lillänge. På Skopunkten införskaffade jag mig ett par nya skor, sjukt snygga alltså och det bästa utav allt är att dom var på rean. Sedan blev det en sväng på Rusta och Coop innan vi begav oss hemåt för att laga middag, hemgjorda hamburgare blev det, awesome! Nu har jag äntligen slagit ner röven i soffan och här tänker jag ligga resten av kvällen, känns det som. Det blev tyvärr inget Jokkmokk denna gången men det får vi ta och fixa tills vintermarknaden, för då ska jag fan åka upp, så det så. Nu blir det ett avsnitt av Pretty Little Liars, vi hörs när vi hörs. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback