15/8

Ännu en gång ligger jag här i soffan framför datorn hemma. När jag kom hem i tisdag lämnade jag resväskan, åt lite och sedan tog jag en promenad ner till Victoria. Där bjöds det på kakor, skitsnack, skratt och sleepover. Det var alltför länge sedan vi gjorde det. Igår chillade vi framför tvn i princip hela dagen, världens bästa Jocke kom även förbi på ett besök. När kvällen närmade sig gjorde vi ett kort besök hos mormor innan vi tog en promenad hem till mig för att hämta och lämna lite saker, sedan tog vi en promenad tillbaka till Victoria. Det blev lite gotta och film innan vi gick och la oss.
 
Idag chillade vi framför tvn med frukost innan det var dags för Victoria att bege sig till Frösön för att städa ur lägenheten, då gick jag upp till mormor där mamma var och sedan tog vi en promenad förbi Lillänge innan vi kom hem. Resten av dagen har bara varit lugn, jag har mest bara tagit in att jag är hemma igen. Det är rätt skönt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback