25/4

Idag har jag haft en riktigt bra heldag på stan med fantastiska tjejer. Jag älskar när det är så mycket rea och erbjudanden överallt så jag har fyndat rätt bra. Två par jeans, en blus, en tröja, ett linne, örhängen och trosor. Jag är sjuuuukt nöjd. Plus att det blev middag på Subway så det gjorde dagen ännu bättre. Just nu känns det i hela kroppen att man har vandrat runt hela dagen, så sjukt trött men trots det ska jag ta tag i lite plugg innan jag avlider i soffan framför tvn. Har även varit på sjukhuset och hälsat på momma som åkte in idag, hon har varit svimfärdig hela dagen och kan knappt hålla sig på benen på väg till toaletten. Läkarna vet dock inte vad det är som orsakat detta då röntgen visade att det inte var någon infarkt, blödning eller liknande. Men som tur är så hon ju på rätt ställe för att man ska kunna hitta felet. Jag hoppas bara att hon blir bra snart och får komma hem. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback