17/4

Just nu känns allting riktigt bra faktiskt. Mina jobbdagar blir bara fler och fler, jag känner mig ofta på bra humör och snön börjar äntligen försvinna. Plugget blir dock lidande men det är ingenting jag inte hinner fixa. Jag är just nu nöjd över att vara ensam, jag behöver ingen kärlek i mitt liv förutom den från familj och vänner. Dock tror jag att jag har förlorat något som kunde bli en riktigt fin vänskap men jag antar att det är din förlust. Jag orkar inte lägga ner mer energi på dig. Men nog om det, jag kan just nu säger att jag mår bra och jag älskar det. (Jag hoppas det håller i sig)
 
Imorgon jobbar jag och i helgen ska jag dricka inflyttningsvin i en lägenhet på Frösön med fina vänner. Till veckan jobbar jag en dag och sedan vet jag inte vad jag ska hitta på. Det vankas inflyttningsfest nästa helg, vilken dag det blir vet jag inte ännu men dagen efter det tänkte jag nog sätta mig på ett tåg och rulla mot Sundsvall för Valborgsfirande. Nu vet ni hur den närmsta veckan ser ut för min del då jag har blivit hemskt dålig på att uppdatera.
 
Det var allt från mig denna gång, på återseende!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback