29/10

Nu var det ett tag sedan igen. Fredagens Halloweenfirande var rätt bra, jag hade roligt och träffade mycket folk på Gamla Teatern. Tappade dock bort alla mina vänner men det är så brukar bli när jag vill glida runt och träffa folk. Fick fint sällskap på vägen hem av min fina Simone som var upp och hälsade på lite. Det är sjukt jobbigt att hon inte finns i närheten längre, för ett tag sedan hade jag henne ca en kvart ifrån mig. Nu är det alldeles för många mil. Tur att vår vänskap är så pass stark att vi aldrig kommer tappa bort varandra och du ska veta att jag alltid står vid din sida, du kan ringa mig när som helst, vilken tid på dygnet som helst. Min älskade syster From. Tack för att du är du!

Annars så var jag bakis i lördags, chillade hela dagen och kvällen, i söndags likaså. Idag har jag varit en sväng hos sjukgymnasten och fick en massa nya övningar, måste köpa ett gummiband imorgon tydligen. Dock så känner jag att axeln inte är riktigt kry än och jag vill vara helt återställd NU! Snart ska jag iaf tvinga med mig mamma ner på Donken, känner att jag behöver vara lite onyttig nu innan jag åker ifrån min fina familj. På återseende!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback