21/10

Fredagen bjöd på en sjuhelvetes fest. Jag minns i princip ingenting, det är samma för Anna, Vic och Niclas så ingen kan riktigt hjälpa den andre att komma ihåg. Men jag antar att vi hade roligt! Det bästa jag vet är när det kommer folk som man tydligen träffat och berättat att man gjorde så och sa så. Nästa gång jag går ut ska jag tejpa igen käften, det är säkrast så har jag märkt. Jag älskar också när folk skickar sms dagen efter och man har inte en jävla aning om vilka det är eller när man träffat dom. Jag älskar det här! Tur att jag är en sån där person som inte får ångest. Annars hade jag nog grävt ner mig. 
 
Igår levde jag och Anna rejält bakisliv. Vaknade några snabba omgångar, tog en dusch osv. Klev ur sängen gjorde vi inte förrän vid sju, då gick vi ner på Donken för att äta bakismat och även på Coop för att köpa bakismys. När vi kom hem dog vi i soffan med Amadeus, som mamma skulle vara barnvakt åt. Jävla gounge det är alltså! Jag vill bara äta upp honom. Vi gick och la oss igen vid typ ett eller så.
 
Vaknade inte förrän halv elva, trots att Amadeus sov mellan oss. Skönt att pojken gillar att sova länge, det är inte vanligt för ett barn på ett & ett halvt. Då klev vi upp, chillade, lekte med Amadeus osv. Vid halv tre tog Anna sitt pick och pack för att bege sig ner på tågstation och sedan åka hem till Sundsvall. Sjukt tråkigt men som tur är packar jag väskan och åker till Sundsvall nästa onsdag. Underbart! 
 
Ikväll har jag städat mitt rum, håller på att bädda rent i sängen också. Nu har jag precis duschat så inatt kommer jag att sova helt underbart bra. Renbäddad säng och nyduschad är verkligen det bästa! Lite cola och en cigg på det här så ska jag lägga mig i soffan framför tvn en stund.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback