18/5

Bloggen är fucked up och jag orkar helt ärligt inte bry mig. Det får se ut sådär ett tag nu, tills jag orkar ta tag i vad som är fel. Idag vaknade jag klockan sju, då ville jag tydligen inte sova mer. Kan inte somna om och nu är det ingen mening att ens försöka längre. Idag ska jag på stan med mamma och kanske Ante, vi ska leta present till Hugo som har kalas imorgon. Snart är min prins hela fyra år! Stor kille nu. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, titta på Prison Break eller någon bra film. Jag orkar inte göra ett skit ikväll. Det finns bara ett ställe jag vill vara på och det är inte här. Nu ska jag leta rätt på någon frukost. Vi hörs. Puss!



Jag trodde att jag skulle förlora.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback