19/3

Befinner mig fortfarande i Sundsvall. Vi är just nu i Bredsand hos Lina som vi ska vara barnvakt åt i veckan. Kanske ska berätta om hur mina dagar har varit sedan jag kom hit i onsdags. Så ja..

När jag kom fram kom Anna och Ruda och hämtade mig på tågstation och då åkte vi direkt till Sofie för att Simon hade sagt att han verkligen inte tänkte gå och lägga sig förrän han hade fått träffa mig. Spelade lite innebandy med honom innan vi åkte till Annas mamma, där blev det Pippi-marathon innan vi somnade. I torsdags var vi barnvakt åt Simon och My medan Sofie fixade en massa inför kalas. Vi spelade tv-spel och sådär. På kvällen åkte vi till Micke för att dricka kaffe och bara chilla, åkte hem därifrån vid ett och somnade ganska direkt när vi kom hem. I fredags var det kalas för Sofie, med tårta och sånt. Smörgåstårta och vanlig tårta, sjukt gott! Vi var där till typ sex och då kom Micke och hämtade oss, vi åkte hem till honom och chillade med lite cider, drinkar, spel och bra musik. Vi spelade kort och "Vad ritar Picasso?", självklart vann jag och Anna. Hehehehe. När vi vaknade i lördags blev det kaffe och så innan vi åkte till Annas mamma för att göra oss klara inför kvällen, vi fixade oss och åkte till Ruda för att förfesta lite. Vid fem var vi i lokalen för att fira Sofie som fyllde 30 år. En mycket trevlig kväll måste jag säga, trots lite kaos men det är sånt man får räkna med. Vi åkte därifrån vid halv två kanske, kom hem till Micke, Ruda kom med fyllemat, fick kaffebesök vid fyra, somnade inte förrän sju och vaknade igen klockan tio. Pigg tjej? Nej. Inte sovit riktigt på flera dagar. Jag, Anna och Micke tittade på film under dagen och kände oss för slitna. Kom till Lina i Bredsand vid åtta kanske. Då hyrde vi film, Änglavakt, helt okej film. Efter det somnade vi alla tre som små barn.

Idag tar vi det bara lugnt, Lina är på skolan och jag & Anna ska väl gå och handla snart så att vi kan göra tacos till middag. Jag lever och mår bra, jag är inte redo för att åka hem än men jag kommer hem innan helgen för då ska jag mysa med min fina Hugo. Nu ska jag se tv med Anna. Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback