13/3

Idag har jag varit en sväng på AF för att jobbredovisa. Jag fick även lite papper på olika serveringsjobb som finns ute just nu så imorgon ska jag söka lite jobb innan jag beger mig till Sundsvall. Håller på att justera mitt CV lite så att mina senaste erfarenheter finns med. Snart tänkte jag packa färdigt så att jag är redo att åka imorgon. Ska bli så otroligt skönt att få komma bort ett tag. Vi får se när jag kommer hem igen. Ska träffa alla mina saknade vänner som jag inte har träffat på över ett år. Vi ska även göra ett besök i Härnösand för att mysa lite med pappsen också. Underbart alltså! På lördag är det 30års-kalas för Sofie också. Det ser jag fram emot! Men nu ska jag forsätta packa och kolla allt så jag inte glömmer något. Vi hörs kanske sen eller imorgon innan jag åker beroende på hur mycket tid jag har.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback