Tidsfördriv.

Dig:
1. Hur lång är du? - 166 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Jag har inte bestämt mig än
3. Vad pluggar du? - Ingenting
4. Har du långt hår? - Inte nu längre
5. Vilken hårfärg har du? - Blondin
6. Sminkar du dig? - Ibland
7. Har du kysst någon idag? - Icke

 

Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda är/var bra på sitt sätt
3. Hur många syskon har du? - Två bröder och en syster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Jasådu gosse!

5. Hur många ställen har du bott på? - 3 st
6. Vem i din familj stör du dig mest på? - Min lillasyster
7. Vilken familjemedlem är snällast? - Det beror på
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jag vet inte

 

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? - I lördags
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Sophia och Martin
3. Kompis som du har känt längst? - Sophia

4. Vem känner dig bäst? - Victoria
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Verkligen inte

 

Kläder:
1. Vad har du på dig nu? - T-shirt och mjukisar
2. Har du bytt om idag? - Inte än
3. Favorittröja? - Ingen specifik
4. Favoritklädesplagget på andra könet? - Jag vet faktiskt inte
5. Har du gett bort kläder någon gång? - Yes
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Alltför många gånger. 
7. Vad använder du för skor? - Just nu, mina fodrade med kilklack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback