25/3

Nu är vi hemma igen efter en snabbvisit i Rätan. Igår när vi kom fram tog vi en promenad upp på Macken för att köpa lördagsgodis. Efter det myste vi framför en film innan det var dags för mat, kyckling och ris. Sedan hade i lördagsmys framför ännu mer film innan lilltrollet skulle sova. Efter att han hade somnade satt jag och farmor framför tvn innan jag kände att jag skulle somna vilken sekund som helst så då gick jag och la mig. Idag när vi vaknade åt vi våfflor innan bussen hem till stan gick. Hugo sa att han hade haft det jättebra i Rätan hos min farmor. Nu spelar han tv-spel och jag tänkte gå och ta en rök med Victoria. Ikväll ska vi bara mysa med film och tv-spel. Vickan kommer hit efter jobbet också. Fint!


ETT RIKTIGT STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA FARMOR SOM IDAG FYLLER ÅR!!!!
DU ÄR EN UTAV DE BÄSTA MÄNNISKORNA JAG HAR I MITT LIV OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback