23/3

Idag kom jag hem från Sundsvall. Det känns lite trist eftersom att jag har haft en en sjukt bra vecka. Igår var det grillat som stod på schemat, första grillningen för iår tillsammans med Anna, Micke, Ruda, Lasso, Lojz, Visse och barnen. Mycket trevligt! Det bjöds även på en hel del goda drinkar. Det slutade med att jag, Ruda, Lasso och Lojz gjorde ett besök på krogen. Det fick jag betala för imorse när jag vaknade efter ca fyra timmars sömn. Då var det dags att packa ihop sakerna för att sedan sätta sig på ett tåg. Väl framme i Östersund blev jag uppmött av Monia och Hugo. Jag och Hugo åkte hem direkt och sedan har vi bara myst och så. Imorgon gör vi ett besök i Rätan. Detta blir nog en mycket fin helg.

Går allt som jag vill så befinner jag mig snart i Sundsvall igen. Kanske för jobbsök också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback