Vart jag än går.

Lägg din hand mot min kind
Och visa mig vägen
Kommer du ihåg den?
Känns så skönt att komma hem
För när du ser mig
blir du lycklig


Om du känner dig ensam
Öppna dig då
Dela med dig av känslan
Jag kan nog förstå


Om ditt hjärta slår
Kommer jag vara med dig, vännen
vart du än går
Om mitt hjärta slår
Kommer jag känna av din själ
vart jag än går


Vart jag än går
Vart du än går


Du vilar här på mitt bröst
För mig är du livet
Men jag tar dig förgivet
Förlåt, jag kan nog vara dum
när disträheten tätnar
Men jag hör dig


Spela vår låt nu
Ta mig med storm
kan vi inte dansa som förr
Hela natten lång
Bli nu ett med mig, darling
Jag vet att vi kan
Men sen vill jag hålla din hand


Om ditt hjärta slår
Kommer jag vara med dig, vännen
vart än du går


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback