Hur släpper man taget?

Dagens..
Humör: Trött & rastlös
Plus: Sovmorgon
Minus: Jag är less
Kläder: Mjukisar & en stickad tröja
Frisyr: Toffs på huvudet
Låt: Shebang - Romeo
Hur är ditt liv: Tråkigt
Vill ha: Fint sällskap
Planer: Duscha
Dagens drog: Vatten?
Dagens måste: DUSCHA!
Händelse: Målat målarbok
Saknad: Glass
Ser fram emot: Jag vet inte riktigt
2012 alltså, ett nytt år. Är det meningen att vi ska släppa taget om allt det gamla nu och börja om på nytt? Om detta är fallet så hoppas jag att det finns någon vänlig själ där ute som kan berätta hur man gör? Det jag menar är, hur lägger man allt det där som gör ont bakom sig? Hur bli man en ny människa?
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-2.html#comment



Puss puss



man blir inte en ny människa...

2012-01-04 @ 10:06:22
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback