5/1

Dagens..
Humör: Trött & rastlös
Plus: Sovmorgon
Minus: Jag är less
Kläder: Mjukisar & en stickad tröja
Frisyr: Toffs på huvudet
Låt: Shebang - Romeo
Hur är ditt liv: Tråkigt
Vill ha: Fint sällskap
Planer: Duscha
Dagens drog: Vatten?
Dagens måste: DUSCHA!
Händelse: Målat målarbok
Saknad: Glass
Ser fram emot: Jag vet inte riktigt
Nu har jag glömt bort bloggen igen men det beror mest på att jag har varit hos Vic de två senaste dagarna. I tisdags chillade vi framför tvn med Lina, Sandra och Jocke. Det var mys! Igår var det Singstar och vin som gällde med fina människor, ingen krogen blev det och det är vi stolta över! Det var en riktigt mysig kväll, det behövs mer såna kvällar. Vi somnade kanske vid halv sju och blev väckta imorse vid halv ett av Sophia som ville ha sällskap in till stan. Det blev bakismat på Max och sedan lite glid i blåbäret. Efter det var det dags för middag hemma hos mig för mig och Victoria, plankstek som satt finfint i kaggen. Min älskling Hugo är här hos mig inatt också, så underbart att få rå om honom igen. Vi har spelat tv-spel, badat, varit på affärn och tittat på Pippi på rymmen. Nu sover ängeln så jag och Victoria passade på att fortsätta på Pippi, nu tittar vi på Pippi flyttar in, fina filmer det där. Äter som grisar gör vi också. Chips, godis, glass och en jävla massa annat. Jag som skulle sluta med sådant men när man är lite sliten får man väl unna sig? Eller? Nu ska jag hänga med i filmen. Vi hörs imorgon! Puss.
Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

Hejsan, hur va din start på de nya året varit? :)

2012-01-09 @ 18:58:19
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback