24/1

Idag vaknade jag vid elva. Har bestämt mig för att vända tillbaka dygnet och börjar sakta men säkert, om allt går som jag vill så ska jag börja kliva upp vid nio varje morgon istället för att sova bort hela dagarna. Trots att jag var uppe rätt så tidigt så har jag inte gjort en enda vettig sak idag, tänkte göra klart på rummet snart. Ska sätta upp ramar på väggen osv. Imorgon åker jag till Rätan en sväng, tänkte vara där tills på fredag, det ska bli skönt att få rå om farmor igen. Jag längtar till helgen! På fredag blir det myskväll med tacos med Maja och på lördag blir det fest, ska äntligen få krama om min Pia igen. Det är alldeles för länge sedan sist. Fin vecka måste jag säga. Mys med farmor, mys med Maja och fest med fina vänner, kan icke bli bättre! Nu ska jag ta tummen ur röven och göra det jag planerat. Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback