16/1

Idag har jag varit en sväng på stan. Först var jag på Arbetsförmedlingen för att göra en ny handlingsplan och efter det mötte jag upp Victoria för att följa med henne på hennes första besök på Systembolaget. Det var en upplevelse. Efter det gick vi runt lite på stan innan jag åkte hem för att få lite mat i magen. Efter det la jag mig i soffan för att titta på film, det blev A cinderella story 3, helt okej film. När filmen var slut tittade jag på en hel del avsnitt av Förhäxad. Det är vad min dag och kväll har bestått av, sjukt skönt att bara slöa i soffan. Just nu tittar jag på Brottskod - Försvunnen och efter det tänkte jag sova. Imorgon ska jag umgås med en efterlängtad Emma. Det ska bli mys!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback