14/1

Ditt hjärta måste gå sönder och sömnlösa nätter och tårar väntar
Ditt hjärta måste gå sönder och att blunda och ducka hjälper inte nu
Men efter regn kommer alltid sol och smärtan gör att du känner att du lever
För alla hjärtan måste gå sönder ibland
Nu är allting fixat inför kvällen, löste precis problemet med vad jag ska ha på mig. Awesome! Allt som fattas just nu är en dusch och det tänkte jag fixa alldeles strax. Trots tröttheten så är jag sjukt taggad inför kvällen, hoppas att den blir riktigt bra och att vi slipper massa dåligt kaos. Bra kaos vill vi ha! Vic slutar fyra och då rullar vi till Frösön för att fixa allt, äta mat osv. Imorgon fyller min fina vän 20 år. Det firas ikväll med dunder och brak. Hehehehe. Just det, duschen var det ja! Vi hörs imorgon. Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback