10/1

Dagens..
Humör: Trött & rastlös
Plus: Sovmorgon
Minus: Jag är less
Kläder: Mjukisar & en stickad tröja
Frisyr: Toffs på huvudet
Låt: Shebang - Romeo
Hur är ditt liv: Tråkigt
Vill ha: Fint sällskap
Planer: Duscha
Dagens drog: Vatten?
Dagens måste: DUSCHA!
Händelse: Målat målarbok
Saknad: Glass
Ser fram emot: Jag vet inte riktigt
Fredag: Mys med Hugo hela fredagen. Tv-spel och film.
Lördag: Gladiatorena med Vic och sedan vin på Körfältet.
Söndag: Bakisdag och Super Mario-marathon under natten med Vic & Kajsa.
Måndag: Myskväll med Vic. Crash Bandicot och film.
Tisdag: Lite stadsrunda med Vic och Sandra.

Onsdag: Bio - New Years Eve.
Torsdag: Mys med Maja i Brunflo.
Fredag: Lugn kväll med Vic.
Lördag: Fira Victoria.
Söndag: Victoria fyller 20 år.



Sådärja, nu vet ni hur min vecka ser ut.
Nu tar jag en paus. Hörs när vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback