Tidsfördriv.

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? nej nej nej
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? nog bara jag själv ;P
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? De tror jag nog
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nepp
När var senaste gången du spydde? ingen aning
När var senaste gången du var sjuk? ingen aning här heller
Hatar du någon just nu? nej
Vem tog senast på din rumpa? haha ingen aning, jag själv tror jag nog
Har du syskon som är äldre än 21? nepp
Saknar du någon just nu? Jaaa
Är du längre än de flesta i din ålder? haha nee
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? svår fråga, skulle nog inte vara så happy iaf
Har du någonsin funderat på att pierca din tunga? Jo
Känner du någon som är oskuld? Japp
Brukar du tänka innan du talar? haha  inte alltid
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jaa!
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? kommer inte på något just nu iaf
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja!
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? jadå, eller beror på om vi haft kontakt om de elr inte
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? nej
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det - sant eller falskt? olika, ofta sant
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja
Är du en elak person? Nee ;(
Vad lyssnar du på just nu? Min väggklocka som tickar
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Finns väl säkert nån men hoppas då inte de e många isf
Är du lycklig? Jaa
När grät du senast? nån dag sen
Vad drack du senast? Fanta
Tror du att två ex kan vara vänner? jaa
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Joo
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Absolut inte
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Victoria kanske
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Det tror jag
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Yes
När var senaste gången du spydde? Hm, jag vet inte
När var senaste gången du var sjuk? Nu i veckan
Hatar du någon just nu? Nej
Vem tog senast på din rumpa? Inte en aning
Har du syskon som är äldre än 21? Yes
Saknar du någon just nu? Hela tiden

Är du längre än de flesta i din ålder? Nej
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Jag skulle nog inte bry mig
Har du någonsin funderat på att pierca din tunga? Ja och jag har gjort det också
Känner du någon som är oskuld? Yepp
Brukar du tänka innan du talar? Det händer inte ofta
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Absolut
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Ja, tyvärr
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja!
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Inte särskilt
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Nej

Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det - sant eller falskt? Väldigt sant
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja
Är du en elak person? Nejfan
Vad lyssnar du på just nu? Titanium (Acoustic cover) - Colin McLoughlin
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Det tror jag
Är du lycklig? Idag känner jag mig ganska lycklig
När grät du senast? Jag vet inte
Vad drack du senast? Mineralvatten
Tror du att två ex kan vara vänner? Absolut
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback