16/2

Igår blev det utgång för mig och Victoria. Det var meningen att vi skulle ha myskväll men vi ingåg ganska fort hur tråkigt det egentligen lät så vi tog en promenad in till stan för att besöka glasbanken. Det är nog bara hon och jag som ska få en tvåmansfest till något helt galet. Idomin och en kamera är tydligen allt vi behöver och eftersom att vi aldrig har varit något idominfjortisar så var vi vi ju tvungna att testa på hur det kändes. Föstår inte riktigt grejen med att ha salva över hela läpparna. Iallafall, vid elva gick vi in mot Olearys och där träffade jag mycket fint folk. Det var faktiskt en bra onsdag! Bättre än dom flesta. Vi kom hem till Vic igen vid tre kanske, minns inte. Åt lite fyllemat innan vi slocknade.

Idag har vi varit i stan och gjort några ärenden. När vi var klara med dessa promenerade jag hem och la mig i soffan framför One Tree Hill och Greys Anatomy. Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon jobbar jag. 9-16.30, mycket fint måste jag säga! Efter jobbet tar jag på mig myskläderna och har myskväll med min fina vän Vic. I helgen kör vi nyktert! Och nästa helg med, då blir det Mattmar. Nu tar vi tag i våra liv och gör en förändring. Det känns riktigt bra. Jag tror på ljusare tider.
Postat av: Sofia

tack för tipsen :D

2012-02-17 @ 14:19:33
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback