12/2

I fredags var det som sagt avskedskalas för Emma. Vi blev ett gäng tjejer som började i hennes mammas kök och kvällen fortsatte sedan på Olearys. Jag minns inte så mycket av kvällen men tror att jag hade roligt iallafall, inget kaos blev det och det gillar jag. Det brukar oftast bli så när alla blir så fulla som vi blev i fredags men icke då. En av de bättre kvällarna! Igår var jag nästintill döende, låg i sängen mestadels av dagen och tittade på tv. Idag är jag så otroligt jävla förkyld och jag tror att jag har feber också. Jätteroligt! Tur att man inte är kille för då hade ju hela världen gått under nu. Hehehehe! Så idag ska jag bara mysa. Ska förbi Andreas och hämta lite filmer som jag har haft där ett tag nu, kanske finns det någon som kan roa mig under kvällen. Nu rinner näsan och ögonen. Adjö!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback