Tidsfördriv.

ÅRET.
Hur har året tvåtusen12 varit för dig? Förvirrande
Bättre än förra året? - Nej
Någonting du aldrig kommer glömma tvåtusen12? - Sommaren
Har du flyttat under år tvåtusen12? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Många
Isåfall vilken? - Många
Har du druckit alkohol? - Ja
Har du kysst en främling? - Ja


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit tvåtusen12? - Kärleken till mina vänner, obeskrivlig.
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej


SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej
Varit i slagsmål? - Nej


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
Isåfall vad? - Pass
Har du skämt ut dig? - Det tror jag inte
Har du ljugit för en vän? - Nej
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen?  - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Ja


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Hermods
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej
Hatar du ngn på din skola? - Nej
Har du gjort något framsteg? - Ja
Haft alla rätt på ett prov? - Ja


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Både förlorat och fått tillbaks
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Ja
Har du ljugit för en bästa vän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Ja?
Har du många killkompisar? Orkar inte räkna alla, men jag har en hel del.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback