En gång var du det bästa som fanns i mitt liv.

Jag kan inte sluta tänka på dig. Hur ditt liv avslutades, om jag hade varit mer tålmodig kanske du hade varit vid liv idag. Jag undrar hela tiden om jag kunde ha gjort något för att förhindra ditt öde. Jag vet att det var länge sedan vi sist pratade men jag slutade aldrig tänka på dig, jag hoppades hela tiden att vi skulle hitta tillbaka till varann, iallafall som vänner. Jag kan inte förstå att du inte finns mer, att ditt hjärta har slutat slå. Över ett år har gått sedan du tog dina sista andetag men det känns som om jag fick reda på det alldeles nyss. Jag hoppas att du har det bra och att du har funnit ro, vart du än är. Jag kommer alltid att älska dig och jag kommer aldrig att glömma våra minnen. En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig. Vila i största frid, älskade du. Tack för att jag fick vara en del av ditt liv. Jag hoppas att vi ses igen, på andra sidan. Tills dess kommer jag att sakna dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback