6/12

Shit, vad tråkig denna blogg har blivit. Just nu är det bara en massa inlägg från den där 30-dagarslistan. Jag har inte så mycket annat att skriva om, i mitt liv händer det inte mycket intressant just nu. Men allt känns rätt bra just nu, det känns som om det vore fel att klaga. Dock tänker jag väldigt mycket på en väldigt kär vän vars mamma inte mår så bra just nu, jag hoppas av hela mitt hjärta att hon blir bra snart. Idag åker jag bort, igen. När jag kommer hem igen vet jag inte, blir väl någongång innan julafton iallafall. Som jag alltid säger så ska det bli så otroligt skönt att få komma bort. Östersund är inte staden för mig längre, jag har sagt det så många gånger förr och jag säger det igen, jag trivs inte här. Jag mår dåligt så fort jag kommer tillbaka hit, mina vänner och min familj är väl det enda som håller mig kvar. Mina enda ljusglimtar i Östersund. Nog om det, nu måste jag kolla packningen så att jag inte har glömt något.
På återseende! (Just hold my hand and never let me go)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback