2/12

Helt galet att det redan är december. Det här året har gått alldeles för fort men ändå har jag hunnit göra rätt mycket. I fredags var det utgång som gällde, vi ville in på Cuprum som hade nyöppning men kön var evighetslång så vi sket i det och gick på News istället. Där träffade jag mycket folk som jag kände och det var kanonkul. När dom stängde blev det en cheeseburgare och sedan började jag knata hemåt. Dock ändrade jag mig väldigt fort och tog taxi. Jävla idiot. Väl hemma pratade jag lite i telefonen innan jag somnade. Helt okej kväll.
 
Igår tog jag det bara lugnt, bäddade ner mig i soffan framför tvn hela kvällen. Riktigt skönt måste jag säga, behövde verkligen en sådan kväll. Idag tänkte jag väl försöka städa, förhoppningsvis blir det så också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback