Jag lär så länge jag lever.

Under detta år har jag lärt mig att man ska ta vara på det man har och vara tacksam. Allting kan vara över på bara ett ögonblick. För ett år sedan förlorade världen två helt fantastiska människor som påverkat mig på olika sätt, det gör ont att jag aldrig mer kommer att få se dessa människor. Men vart dom än är så lever dom för alltid kvar inom mig. Under detta år har även andra fina människor mist livet och jag hoppas att ni alla har det bra, vart ni än är. Jag har även varit nära att förlora fler människor under detta år men jag tackar gudarna att dessa människor fortfarande finns kvar. Jag kunde själv ha förlorat livet men vi hade änglavakt och efter den dagen har jag uppskattat livet ännu mer. Jag har lärt mig så otroligt mycket och jag fortsätter att lära. Jag har gjort idiotiska val men jag hoppas att allt ordnar sig.
Lev varje dag som om det vore den sista och t
a aldrig saker för givet för innan du vet ordet av så är allting förändrat. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback