En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.

Jag minns när det var du och jag utan kemiska substanser. Du är borta nu och jag tänker hela tiden att om jag hade kämpat lite mer så hade du funnits här idag. Jag klarade bara inte av att stå där och se på när du försvann mer och mer för varje dag som gick. Jag hoppas att du har det bra nu och att du äntligen får vara lycklig och må bra. Jag kommer aldrig att sluta älska dig, en del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dig. Du var min första och största kärlek. Jag glömmer dig aldrig. Våra minnen kommer alltid att finnas inom mig. Jag saknar dig, jag saknar oss. En dag kanske vi ses igen. Tills dess, sov gott älskade du.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback